Tuesday, September 27, 2011

busy betul kebelakangan ni . everyday g skolah balik pukul 3 (ade kl,s tambahan ) , 3 30 bru mkn . after asar tidur sampai 6 , kadang2 terlajak sampai pukul 7 . malam buat keje skolah , ada time study . mengalahkan pm pulak aku rasa . ari isnin lagi pnt . lps kls tambahan ada tusyen sampai pukul 5 . nasib baik sub tak hard sangat . fizik dgn chemistry je .

disebabkan masa makan agak tak menentu dan selalunya aku skip nasi , aku dah jadi kurus . haha suka tapi agak penat sebab macam tak cukup energy .

sekarang aku tengah mengira . bukan kira bila nak sambut birthday tapi kira tarikh final exam . tinggal lagi berapa hari je . sikit sangat . timetime ni jugak la aura malas aku membuak-buak nak kuar . ganggu aku betul . my 'heart' ni pulak asyik jeling2 je . eh nak cakap , cakap . don't talk back la . you hurt me , you know ?

my kucing pawpaw pulak dah suke tido atas katil aku . bila aku nak tido pulak , dia pandangpandang mcm nak cakap 'katil ni dah jadi milik aku' . rampasan kuasa ! oh ya berat badan dia pun dah semakin bertambah disebabkan selera makan dia terhadap whiskas mencurah-curah .

p/s ; aku dah order cd baru . aktiviti baru aku lepas abis kan exam . novel un on que nk baca .

No comments:

Post a Comment