Monday, November 28, 2011

last day !!

last day dtg skolah 17 november . haha tau tak apa maksud tarikh tu ??
yes3 ! birthday aku dan hari tu jugak kteorg ada acara tukar2 hadiah (tak semua t'libat) .
tp3 aku lupe nak bli hadiah . so dengan semngat nk cri hadiah aku ajk cik ikan kering kuar jln kt kdai2 dkat dgn skolah .

dah sampai kedai tu , ternampak ada satu kertas tampal kt pintu bertulis ' tutup sebentar ' . ceh ! time tu semangat yang tinggi nk bli hadiah jatuh skit2 . so for a while , kami decide nk lpak dlm 7e , sjuk skit . hehe time tu baru aku tau cik ikan kering ske asam . haha sepsep . kami sama .
oh ya ! time nak bayar , aku jeling barang pemuda depan aku ni (penyibuk) dye bli air dalam botol kaca warna hijau , suspicious aku . haha . ni mesti air pak arab yang kuar paper tu kan . da abis bayar2 singgah kat kdai 'tutup sebentar' td (nseb baik dkat ) .

haha rupanyer skjap je nk bli hadiah ni . dapat bli 1 teddy bear n other stuff .


p/s : bersyukur teddy bear 2 tak mahal sangat :P

No comments:

Post a Comment